tisdag 28 april 2009

Varför är jag så fusk sugen?

Jag kommer inte fuska men jag e lite fusksugen, fast ändå inte, jag vill inte men det finns i huvudet tänk om. Jättesvårt dilemma. Men det är bara för att jag håller på att bli sjuk eller allergisk. Jättejobbigt.
Det tråkiga är att jag funderar på att stanna hemma över valborg/1maj och inte göra någonting bara för att jag ska hålla mig ifrån allt som kan få mig att fuska och inte äta rätt. Jag hade ju helt glömt bort denna långhelg när jag satte upp mina delmål. Men jag vet inte riktigt, jag skulle ju verkligen vilja göra något kul på valborg och träffa mina vänner...Men jag vill inte fuska.

3 kommentarer:

  1. klart att du ska göra något roligt! hade jag varit du hade jag fuskat om jag inte gjorde det. hur kul är det att sitta hemma? lätt varning för tröstätning. ut och kolla på brasan, häng i en park eller vad som helst. puss från kajsa

    SvaraRadera
  2. tack kajsa! du e allt go. Jag antar att de tärmin kära kajsa b. ;)
    ska inte du också börja med detta då?

    SvaraRadera
  3. jag vet inte. det är så...offentligt :)och ja, kajsa b

    SvaraRadera