onsdag 22 april 2009

Onda tankar på bodybalance och vikt

Ja passet var riktigt hårt igår. Men ja bara för att jag nämnde det där med att jag gärna vill stå längst fram vid spegeln och att jag tänker onda tankar om de som ställer sig förnära/på min plats hehe, så e det väl klart att en tant (som börjat gå nu och som inte e såå bra) hon ställde sig exakt där jag alltid står. Men jag hittade som tur va en lucka emellan och framför, hehe men jag hamnade ju nästan på scenen med ledaren. Men ja jag är inte rädd för scenen, som många andra är. Nästa gång går jag dit lite tidigare..

Igår så var passet som sagt jäkligt tungt. När vi jobbade och tränade benen såg jag ju halvt löjlig ut när jag pustade och stönade. Hehe. Tränaren var "ny" så hon tog ut oss reällt. Men det är det lätt värt. För när jag vägde mig i morses fy skäms (ska bara göra det 1ggr/vecka) så vägde jag 65,0. Det är rätt roligt, 5 hg på en dag. Men som sagt min kropp kan pendla med 2 kg varannan dag, vet inte varför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar