tisdag 28 april 2009

När motivationen sviker...

Sluta inte blogga när motivationen sviker er...

Det gör ju inget att ni inte är helgon hela tiden, ingen kan ju vara det.
Fortsätt med ert bloggande och prata med oss andra, så lovar jag att motiviationen kommer tillbaka. Det är först och främst med din egen hjälp som du kommer lyckas, det är sant. Men sedan är det för det andra med vår hjälp som du kan lyckas också. Vi hjälps åt ihop för bästa resultat! Så tappar du bort din egna motivation så försök få inspiration att hitta den igen hos alla andra, som säkerligen vill hjälpa dig vidare. För alla har varit där när motiviationen sviker en.
Vi ska hjälpas åt allihopa!

kram

2 kommentarer:

  1. Hej! Läser dina rader och blir en smula glad igen. Har inte börjat med GI än (ska börja om 1,5 vecka). För några dagar sedan började jag blogga om min viktresa. Nu surfar jag runt hos er andra duktiga GI-tjejer och söker inspiration. Tankarna är många kring om man ska lyckas.
    /M

    SvaraRadera
  2. Jag har svarat dig inne hos mig! Är det ok, att jag länkar till dig?

    SvaraRadera