torsdag 23 april 2009

Mellanmåls hjälp?


Jag har problem med att komma på några bra mellanmål med rivstarten. Eftersom frukt är uteslutet under denna perioden. SYnd för jag gillar verkligen frukt, heldre banan än äpple dock. Men det går ju inte nu när jag gör detta.
Men ja keso, någon brie ost, en korv/påläggs bit, tomat, avokado eller nötter. Finns det något mer?

Jag behöver tips från er alla. Jag behöver hjälp på den biten.Tack..

Idag käkade jag:
frukost vid 09.45 naturell yoghurt
lunch 12.30 (samma som igår resterna)
Mellanmål : ca 15-15.30 tiden (ja vi får se)
Middag: (förhoppningsvis vid 18-19 efter träningen typ lax och något)

3 kommentarer:

  1. Baby Bell, de små miniostarna. Perfa som mellis, lite salami till. Kolla ölkorvarna, de brukar innehålla noll kolhydrater. Välj en som har lågt ller inget. Detta mättar granterat också.

    SvaraRadera
  2. Just mellanmål är skitsvårt ju!
    Igår åt jag naturell yoghurt med lite linfrö och nötter, helt ok mellanmål!

    SvaraRadera
  3. tackar tjejer. idag blir det handling med sambon. Så jag ska kolla om jag inte hittar lite mer av mellanmåls sorten. Det är ju faktiskt något som är svårt.
    tackar

    SvaraRadera