onsdag 22 april 2009

Soda Stream



Jag vill skappa mig en Soda Streamer, så att jag kan göra mina egna drycker med kolsyrat vatten. Då skulle jag ju kunna använda mig av funlight safterna och få läskliknande drycker.
Dock ligger den just nu på lite för hög summa för att jag som student ska ha råd, men jag ska ha en någon gång. Jag kanske kan önska mig det i 25 års present..

Jag har ju en förkärlek till läsk nämligen. Men jag dricker inte läsk nu när jag börjat om det inte är light eller zero. Cola Zero tycker jag smakar mycket likt den vanliga Coca Cola så den brukar jag köpa om det finns möjlighet. Visst ska man dricka vatten först och främst, men det är svårt att sluta helt. Men som sagt det är på go väg. Men som kompliment dricker jag istället funlight saft, som jag gillar extremt mycket. mmm.

3 kommentarer:

  1. Fasiken, det fanns nån jättebillig variant på rusta för några månader sen, men sist jag var där hade de inte kvar den. Tror den kostade 200 spänn, om inte mindre.

    SvaraRadera
  2. Gillar också Cola zero, men dricker oftast vatten från kranen eller ramlösa/loka. En soda stream skulle va bra...

    SvaraRadera
  3. jasså fanns det en så billig. jäklar. jag har bara set priser runt 800 och uppåt.
    Jag får ta mig en kik.

    Ja visst är cola zero rätt god. Men jag försöker som sagt vänja mig av och tillslut bara dricka vatten..men ibland känns vatten så jäkla tråkigt bra. men men

    SvaraRadera