söndag 26 april 2009

Grillfesten igår, blev den syndig?

Kvällen började med grillspett som jag gjorde med
fläskfilé, championer, lite halloumi, rödlök . Halloumin blev inte så god dock.
Jag blev jättemätt på 3st spett.
Sedan fortsatte jag kvällen med Cola Zero. Det blev sammanlagt 4 st.
Senare under kvällen kom två storrrraaaa skålar med chips och ostbågar. Hjälp va lockande det va de 7 första minutrarna. Men jag lyckades hålla mig! Så jag är väldigt stolt.

Men det blev 2 chokladbilat 70% när jag kom hem, för då var jag sååå sugen på något. Längtade efter det på bussen hem hehe. Så det var en fröjd att få äta det när jag kom hem.

Nä kvällen blev inte syndig. Jäkligt skönt! Jag är nöjd med mig själv!!!

5 kommentarer:

  1. BRA JOBBAT!
    Och supersupertack för hjälpen med länkarna!

    SvaraRadera
  2. Hej - vilken bra blogg du har. Jag är verkligen stolt över dig, gumman. Håller tummarna att godissugen försvinner för gott. Och mat det kan du laga, grattis.kram, I love you.Mammy

    SvaraRadera
  3. Vad duktig du är! Bra jobbat!

    SvaraRadera
  4. tänk vad fina komplimanger kan ge en mer kraft. jag hoppas ni känner likadant.
    kramar

    SvaraRadera