tisdag 28 april 2009

Klänning och kjol REA!

Ja jag vet att jag inte skulle köpa några nya kläder eller så innan jag skulle nå 60 sträcket.
Men hjälp vilka rabatter och rea varor det fanns i helgen på Överby (stort köpcentra), 30 %, 20% och massa rea. Jag köpte faktiskt en klänning på Lindex (small) och en vit jeanskjol i (34).
Helt otroliga storlekar, jag vet ju att det visserligen är lite större än i andra butiker, men jag blev glad!! Den vita jeanskjolen är lite tajt i midjan, men det är inte långt dit och det syns inte bara känns. Klänningen sitter fint tajt, precis som jag gillar det.
Så ja jag kunde visst inte hålla mig. Bad rebecka, bad!!

1 kommentar:

  1. Jag vet hur det känns, jag hade sagt att jag inte skulle köpa nått förrän om ytterligare 4 kg... I helgen, rea på MQ, det blev en kjol... ett litet fynd, halva priset, en storlek mindre än normalt... det kändes bra...

    SvaraRadera