torsdag 30 april 2009

En Full valborg...?


Jag kommer åka till min vän Linnea på Valborg i Göteborg och gå ut och PARTAJA IKVÄLL med många av mina vänner. Jag kan ju inte sitta hemma bara för att inte våga synda, då är jag ju inte mig själv....
Jag hade ju lite dålig samvete kring detta med att det skulle bli alkohol och jag skulle inte dricka något under rivstarten, men har kommit fram till att jag ska dricka lite vin och öl ikväll ändå. Jag kommer köpa lite, så får vi se om jag blir sugen. Antagligen hehe. Det är ju ändå valborg och jättefint väder. Det kommer helt enkelt bli en syndig kväll/natt med alkohol och massa skoj med vännena. Så ska jag träna och greja för fullt nästa vecka.

Syndigt= inte GI vänligt.


Det ska i alla fall bli riktigt kul ikväll!

3 kommentarer:

  1. Du har ju varit jätteduktig, så jag tycker du kan unna diog lite roligt!
    Det är iallafall min ursäkt inför lördag då jag också ska "småpartaja" lite... :)

    SvaraRadera
  2. Ah, alltså, jag var visst inloggad med Mattias. Men det är Anna, om du undrar, haha.

    SvaraRadera
  3. hihih jag förstod detta. kramar

    SvaraRadera