tisdag 21 april 2009

Dålig planering i planeringen

Idag när jag vaknade kände jag att det är något jag har glömt?!
Ja precis, det va det...Jag glömde laga lunch igår till idag. Ingen fara!
Ett tips när sånt händer, ingen fara, byta ut potatisen/pastan till sallad/grönsaker,
så att man kan köpa ute på restaurangen.

Gi frukost
Naturell yoghurt (2dl)
Linfrön och pinjenötter (1 mask)
När man kör rivstarten med Gi så ska man försöka att inte käka mer än 2 dl mejeri/mjölk per dag.

Träning
BodyBalance (yoga/pilates) , tycker jag verkligen om.
Jag jag gillar även Bodycombat och Box.
En blandning mellan det gör att jag känner att min kropp tränar bäst.

Ibland springer jag på löparbandet efter BodyBalance passet.
Det gör att jag får både kondition och smidigheten under samma pass.
Gymmet har jag inte riktigt förälskat mig i. Gruppträning är mer min grej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar