fredag 24 april 2009

Vågen är min vän

Jag gick idag under 65 kg vikten på vågen. Vågen gillar mig denna veckan 64,7 vägde jag idag. Nu börjar min kropp ställa om sig märker jag. på två dagar har jag gått ned från 65,5 - 64,7. inte helt fel måste jag tycka! Jag vet att jag inte ska väga mig så ofta, men det är rätt kul.

Förr när jag BANTADE har jag haft väldigt svårt att komma under 64 kg gränsen, så jag hoppas att det inte är så denna gången när jag ändrar min livsstil. Idag känns det som det är på rätt väg.

Veckans träning, jag ligger i som tusan:
tisdag bodybalance
onsdag bodycombat
torsdag bodybalance + corepass
fredag bodypump
lördag bodybalance
söndag vila

2 kommentarer:

  1. Men då! Vad duktig du är! Riktigt peppande när vågen är så snäll, får jag säga! Jobba på!

    SvaraRadera
  2. Bra gjort! Jag veeeeeet hur svårt det är att låta bli vågen varje dag. Har aldrig lyckats låta det gå mer än ett par dagar emellan...

    SvaraRadera