torsdag 23 april 2009

Kaffesuget tar över min värld

Morgonen behöver kaffe, kaffe kaffe. Alltså innan jag började plugga så drack jag sällan kaffe. Bara om det bjöds hemma hos någon och man inte ville vara oförskämde eller sådära. Men så fort man börjar på Högskolan så kommer det en kaffe här och en kaffe där och nu är jag fast! hjälp. Jag har ett sug efter kaffe. Det är helt absurt i min lilla värld. Men så är det. Och gött är det.
Jag läste en gång på GIviktkoll.se att om man dricker en kaffe innan träning så hjälper det förbränningen lite extra. Vet inte om det stämmer men ja jag har i alla fall läst det på sidan.
Jag har inte ens en kaffekokare här hemma, så jag får köra på snabbkaffe. Inte lika bra måste jag säga. Men ja får väl önska mig en kaffekokare i 25 års present också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar