tisdag 21 april 2009

Mål och belöningar

1. Den 14/4 2009 börjar jag min rivstarts period med Gi igen på 66 kg.

2. Fram till den 9/5 2009 ska jag köra rivstarten, inget godis och ingen alkohol. Dock under denna dagen är det 25 års fest och då kommer jag unna mig alkoholdryck och "godis/onyttig mat". Efter den helgen kommer jag köra på igen.

3. Den 30 maj har jag 25 års fest. Då vill jag ha kommit ner till 62-60 kg.

4. Den 6 juni fyller jag 25 år. Då vill jag ha nått 60 kg målet. DÅ kommer jag åka iväg på en weekend och unna mig det jag vill.

5. Under sommaren kommer jag jobba på som vanligt med gi. Kommer åka på semester i en vecka eller två och kommer äta som jag vill men tänka på det i alla fall.

6. Den 25 agusti 2009 vill jag nått 55 kg målet. Då börjar jag min praktik och kommer gå och jobba under hela hösten. Detta är lite av hur jag kommit hir och vart jag vill nå i år... Nu kör vi igång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar