måndag 27 april 2009

Döda snuvan med nässköljaren!!?


Idag skulle jag träna Bodycombat. Jag har varit i skolan hela dagen men senare kände jag bara mer och mer av att nästan och att halsen krånglade och började bli täppt. Eftersom jag ska sjunga nästa veckan på en spelning, så kände jag tillslut att nä jag vågar inte riskera att bli sjuk. Så jag fick ställa in träningen 3 timmar innna jag skulle iväg. Ja det är kanske inte hela världen, men det är tråkigt när man börjat träna på riktigt. Så jag vilar idag och så tränar jag imorogn om jag mår bra.
Jag skjölde näsan nu med Nasaline, så jag hoppas att det ska hjälpa mig även denna gången. Salt och kroppsvarmt vatten som man skjöljer sin näsa med.
Vi får se om det fungerar bra denna gången. Jag återkommer med mer info. Du kan köpa produkten på APOTEKET.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar