onsdag 22 april 2009

Blir jag nöjd innan min födelsedag?

Jäklar va skönt att träna! Jag är i chock av att nu börjar kroppen känna att den vill bara ha mer och mer. Jag har tränat (sondag) tisdag och onsdag denna veckan och ska träna om jag orkar imorgon, fredag och lördag. Hehe. jäklar vilken vecka. Vi får se om jag orkar, men det hoppas jag.

Jag smetade in mig i "Solbrun Dove" efter duschen och träningen idag. Jag har gått och tänkt på att jag vill sola flera gånger nu efter träningen, men jag vågar inte ta mig dit. Alltså jag vet det är larvigt. Men jag får någon slags klaustrofobi inne i den och får föreställningar om att den ska explodera och bränna upp mitt ansikte. Har det hänt någon gång?  
     Men ja jag ska ta med mig min älskade kille snart. Han ska sätta upp ett schema och så börja sola om ett tag. Första gången jag låg i ett solarium var förra våren. Jag har alltid varit den vitaste av alla mina vänner och med svart hår. Men nu börjar jag bli den där tjejen som är fräsch solbrun och har organe/brunt/rött hår. Ja jag vill bli lite solbrun innan min 25 års fest. och jag vill gå ned 5 kg innan dess också.  Ja jag fyller snart år!!!! Den 6/6 2009. Men jag har en stor fest med massa folk den 30 maj. Det ska bli jäkligt kul, då jag inte haft riktigt kalas på många år. Ser fram emot det. Så det gör att jag blir väldigt motiverad till att kämpa som tusan. Det är typ 1 månad kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar