onsdag 22 april 2009

Gisidan visar 50% till målvikten

Jag har sedan jag började med Giviktkoll gått ned 10 kg och nu återstår 10 kg till målvikten. Det känns så kul när man tittar på sidan som visar diagrammet över hur långt man nått.
Jag har faktiskt bara hälften kvar!!! Lyckades jag gå ned 10 kg då lär jag hinna gå ned 10 kg till 25-31 agusti 2009.Lika lång tid till dess som det var.

Efter att jag gick ned 10 kg, så kan jag inte ha några byxor, alla e förstora förutom ett par som är jättegamla. Jag har gått ned 2-3 storlekar nämligen. Jag använder de gamla, de är svarta och neutrala. Alla mina klänningar sitter mycket bättre men även lösare än tidigare, det är både kul och tråkigt. För jag har inga pengar att köpa massa nya kläder, så man känner sig inte alltid lika snygg som man skulle vilja och det känns som man inte har några kläder. Men jag tänker inte köpa en ny garderob innan jag gått ned 5 kg till, men helst vill jag vänta tills jag når 10kg...men man måste ju för tusan ha kläder...och man kan ju inte gåomkring med "påsalakarn". hehe. Nä men i sommar ska jag köpa lite fina sommarkläder. Det är kul.

3 kommentarer:

  1. Va duktig du har varit. Kämpa på, snart är du i mål. Jag gör precis som du. Vill helst inte köpa nya kläder i en så stor storlek, utan väntar in nån storlek mindre.

    SvaraRadera
  2. Du är så duktig Rebecka! Jag ska ju på bröllop i slutet av maj och letar efter en klänning redan nu, men ändå vill jag ju inte köpa en nu, för jag ska ju gå ner mkt mer. Det är klurigt det där. Ska man köpa en som är på gränsen till för liten och träna som en idiot tills dess? Låter i o f s ungefär som min stil...
    :D
    Vi får gå och shoppa nån dag sen när vi trimmade!

    SvaraRadera
  3. tack för er pepp! jag blir väldigt glad.
    Ja jag håller mig som sagt tills jag fyller 25 år. Jag ska ha en fest den 30/5 så tills dess ska jag köpa en klänning. Men bara en klänning.....;)...sedan ska jag vänta lite...om jag inte gått ned massa.

    SvaraRadera