fredag 24 april 2009

Grillfesten blir kanske syndig?

Grillfesten imorgon sk abli kul. Jag ska på inflyttningsfest med grillning.
Jag har köpt fläskfile, championer och sallad. Tänkte jag skulle göra ett spett typ.
Ska ju inte dricka någon alkohol, så jag tänker nog ta med mig lite dipp och unna mig imorgon. Det sociala är att ha något i handen att dricka, men för min del behöver det inte vara ett glas vin, men bara det är någor med lite smak, så det lär bli några cola zero imorgon.
Lite syndig får man väl vara...eller, jag vet inte om jag vill vara det dock...men ibland så..jaja...

Jag var lite slarvig idag och käkade 40g, 70 % mörk choklad. Men det gick inte över gränsen för vad jag fick äta så det är ju lugnt. Jag slarvade hela dagen lite, hade inte några bestämda tider med maten och så, bara bra lunch, så jag var sååå sugen på godis och därför tog jag chokladen. Jaja..sånt e livet. Inte hela världen.

5 kommentarer:

  1. Lite synd klarar du av att leva med, om det nu skulle bli så. Du har kämpat tappert. Ha det så kul på festen!

    SvaraRadera
  2. tackar!!! ha det så kul i helgen du me!

    SvaraRadera
  3. Men det var du faktiskt värd. Man är värd lite choklad ibland tycker jag. :)
    Du får ha det så kul ikväll.
    Själv ska jag sitta och kämpa med min marknadskommunikationstenta. :S
    Hälsa folket!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Det var inga stora synder tycker jag. Själv kunde jag inte stå emot chipsen igår. DET är synd det. Får ta igen det med en 2 timmars promenad idag. Hade bra!

    SvaraRadera
  5. hehe nä det är ju som sagt inga stora synder. men det känns onödigt att jag inte kan låta bli...men något litet gör ju som sagt inte mycket.
    kramar

    SvaraRadera