torsdag 23 april 2009

Hemtenta och kaffe = bra kombi

Nu har jag käkat lunch och druckigt kaffe. Har druckigt 2 koppar nu och det hjälper verkligen till att få mig motiverad till att skriva klart hemtentan. Mer energi är bra!!!
Ska nog ta mig en till, hoppas inte min mage får något konstigt utfall och så.......det e ju mindre roligt men det kan ju hända för min del med kaffe, e jag ensam om det?

Jag har i alla fall mindre än hälften kvar att skriva och det känns ju positivt. Känns som man kanske faktiskt blir klar ikväll. Snart eller ja rättare sagt om 4 timmar, ska jag iväg och träna BodyBalance. Det är hårdträning denna veckan helt klart! Längtar.
Motivationen idag är faktiskt på topp..än så länge..vem vet vad som händer sedan. Men min sambo jobbar kväll så jag har ingen anledning att inte sitta med hemtentan sedan och nu.
Stenhårt plugg och träning denna veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar