lördag 2 maj 2009

Träningsplanen denna veckan

Träningsplanen är bokad på sportlife nu är slarvet över.

Måndag = BodyCombat
Tisdag = BodyBalance
Onsdag = BodyCombat
Torsdag = BodyBalance
Fredag = Spinning

Jag ska försöka träna 5 ggr denna veckan. Men känner på mig att det kommer bli 4 ggr. Men jag har i alla fall bokat in 5 olika pass så att jag inte ska missa några tider. Ska vara i skolan hela veckan också men har inte masssa annat att göra. Förutom spelningen på torsdag, så jag hoppas jag kan åka och träna efter det, vi får se hur jag hinner. Men jag ska försöka.

2 kommentarer:

  1. Nya tag i morgon, glöm det som har varit. Träningsplanen ser imponerande ut. Själv blir det ett dubbelpass på gymmet i morgon, spinning och styrketräning. Gott.

    Kul att alsbandet var i "dina" färger. Hoppas att det går bra. :)

    SvaraRadera
  2. Planen ser fin ut :)
    Hoppas det blir dina minimun 4 ggr. :)
    Bra jobbat.

    SvaraRadera