lördag 2 maj 2009

Dålig karaktär = jag

Ja, precis som jag kände på mig så blev denna "utflykt" lågt bort ifrån Gi, extrem lång nu under valborg. Jag åkte ju till gbg och sov hos mina polare och gick på fest. Det blev inget överhuvudtaget med GI. Min karaktär höll inte när resa och fest stod på bordet.

Jag stoppade i mig en hel del:
Alkohol en kväll, godis 2 dagar, chips, 2 glassar och skräpmat. Jag har käkat pizza, hamburgare och korv med mos på 3 dagar. Herre gu hur tusan hann jag med detta?? Kan man ha mer ångest och dålig karakär? Nä men jag har inte sååå mycket ångest faktiskt men lite, ja det har jag..
men det är bara att börja om från början. Nu kommer jag även börja träna en hel del denna veckan igen. Förra veckan hann jag bara träna 1 gång. Inte kul när det blir skräphela helgen med maten.

Jag har bestämt mig att börja pånytt med rivstarten igen imorgon på söndag. Jag ska inte vänta tills på måndag denna gången. Träning och riktig mat. Hoppas motivationen kommer och hjälper mig igen.

Men jag hade jättekul i alla fall!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar