tisdag 5 maj 2009

Nyttig hamburgare med ost


Gjorde en variant på "skräpmat" fast som en nyttig variant. Mycket gott måste jag säga. Gjorde även en extra omgång tills imorgon, så slipper jag tänka på maten imorgon. SKönt det.
Det blev även ett glas funlight, som jag är så kär i. love that.

Hamburgerkött med 80 % köttinnehåll från Lidle, 90 g.
Tog en skiva 28% ost.
Findus Bali frysta wokgrönsaker.
och vips. Där har vi en nyttig variant av skräpmaten vi alla gillar. mmmm..mycket gott måste jag säga.

3 kommentarer:

  1. Jag åt hamburgare två dagar förra veckan, gott! :)

    SvaraRadera
  2. ja visst är det gott med "skräpmat" som är nyttigt. mmm

    SvaraRadera
  3. Wokgrönsaker är min bästa vän!!! Och tack för Håll Koll-instruktionen, kanske kan bli ordning på mig med nu då :P

    SvaraRadera