tisdag 5 maj 2009

Majsen var bara överallt!!!! hjälp

Orkade inte laga mat igår (e i skolan hela dagen) så jag köpte mig en taco tallrick, utan bröd och sånt. Bara det braiga och goda, trodde jag ja....när jag öppnade lådan så tittade jag med skrämd min på det. hjälp majs!!!!!!!!!!!! fan...jag försökte pilla bort dem, helt plötsligt
var de bara överallt, de tog aldrig slut!!!hjälp! jag fick i mig några stycken..dock vet jag inte riktgit hur många, men jag va tvungen, det gick itne att undvika..då hade jag fått pilla i flera timmar. Men det gör ju att jag måste skriva lite mer i Gi staplarna, så mina kolhydrater idag, är ju snart fulla...humm..det får väl bli bara ägg ikväll då, kött går väl br aockså?...snark. urs va tråkigt. e hungrig nu...igen...mat.

ska snart gå och träna

3 kommentarer:

  1. Hjälp en newbie - hur lägger man in i Håll Koll? :S

    SvaraRadera
  2. jag har skickat ett meddelande till dig på din blogg, jag hoppas du kan förstå vad jag menar.

    kramar

    SvaraRadera
  3. Som en skräckfilm, majs överallt som anfaller från alla håll! Usch, vilken upplevelse.
    ;)

    SvaraRadera