måndag 4 maj 2009

Måste jag ha morötter?


Jag har gått upp 2 kg över min syndiga helg, tråkigt som fan. Käkade min sista pizza och mitt sista godis igår, bestämde jag mig för. När jag äntligen kommit ned till 64 kg på 2 veckor så går jag upp över valborg bara för att jag är bortrest. Jaja. det är bara att börja om från början. Jag hoppas motivationen håller hela maj ut! Jag behöver eran hjälp också, era bloggar inspirerar mig.

Mina mål är att inte äta något godis, skräpmat eller alkohol fram tills den 30 maj nu. Det är min morot. Det är inte värt att fuska mer nu. Jag vill ju verkligen gå ned mer tills min födelsedag 6/6. Därför har jag nu bestämt mig att inte fuska något mer!!

Veckans första frukost: 1 AVOKADO, Kaffe+en skvätt mjölk
Veckans första lunch : Tonfisk, oliver, gurka, tomat, avokado.
Veckans första träning : BodyCombat 1 timma

6 kommentarer:

  1. Jag hålle rtummarna att det är 2 kilon som kommer försvinna lika fort som de kom. Jag har samma mål som du. Bröd och godis fritt till den 30 maj. Det kommer vi klara!

    SvaraRadera
  2. Åhhh, jag är så motiverad (kanske låter det annorlunda om någon vecka).

    Heja oss!

    SvaraRadera
  3. Det löser sig Rebecka! Samma sak hände för mig förra gången jag åkte ner till Sebastian, de kilorna borta var nu tillbaka 2 veckor senare.. men men det flyter på nu! Vi ska vara råsnygga på din födelsedagsfest! Det klarar vi!

    SvaraRadera
  4. tack så jäkla mycket tjejer, det känns verkligen peppande när ni försöker motivera mig. tack!!
    Men motivationen idag är ärtt hög hos mig faktiskt. jag hoppas den håller i sig som sagt.

    kram på er

    SvaraRadera
  5. Ja den här helgen har varit..spännade vad gäller mat.. hmm..
    Men jag kan glädja dig med att det är TVÄRT omöjligt att gå upp 2 kg i FETT på en helg, det tar flera veckor. Du har förmodligen samlat på dig en massa vatten, du ska se att du tappar dem igen på ett par dagar.
    Igår drack jag nog 4 liter vatten, men har knappt kissat, och det måste ju ta vägen någonstans, och det klart att fyra liter vatten syntes på vågen....
    men vi behöver inte vara oroliga!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Pepp pepp! Du klarar det plättlätt.

    SvaraRadera