söndag 7 februari 2010

varför gör man såhär första upptrappningsdagen??

jag blir trött på mig själv...
jag har verkligen stoppat i mig för mycket
nötter och aprokoser/katrinplommon
nu idag. Första dagen!! Ärligt talat.
Jag fattar inte hur jag låter mig själv göra så?

jag är jättemätt i magen och ja...ångrar mig mycket.
Men ja...jag e ju rädd att man ska gå upp allt
som jag nu lyckats gå ned på 4 veckor.
Det hade ju varit helt fördjävligt.
Jag skulle verkligen behöva lite mer vägledning i upptrappning...

Men jag ska käka ägg, rom och keso varje dag...
och så ska jag göra en sallad till imorgon med tonfisk i.
Imorong är det måndag och jag tänker gå och träna och
sedan tänker jag inte äta något konstigt på hela veckan.
På söndag ska jag laga min första tre rätters middag
på alla hjärtans dag, till mig och sambon.
Så jag tänker hålla mig hårt med små portioner...

små portioner.
mycket vätska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar