fredag 5 februari 2010

Uttråkad, vad ska man göra ikväll?

shit nu har jag inte gjort något på hela dagen känns det som....
jag blir verkligen uttråkad om jag inte har något att göra...
Har redan ätit två mål mat idag...alltså soppor..så jag har bara en kvar...hjälp!!!!

vad ska jag göra ikväll då?

Jag skulle vilja gå ut och käka på restaurang med sambon...men det
går ju inte...skulle gärna ta ett glas vin eller öl på krogen...men det går ju inte...
skulle vilja bjuda några vänner på middag...men det går ju inte.....
skulle vilja käka lite godis framför en film....det går ju inte....skulle vilja köpa hem lite
räkor till sambon och mig och dricka lite vin....det går ju inte....skulle vilja fresta med lite jordgubbar i ett bad hemma....men det går ju inte....skulle vilja gå ut och festa....men det går ju inte.....åhhhhh....

shit göttegrisen har verkligen idetorka.....

finns det något man kan göra ikväll som innebär att man inte behöver tänka på mat?
förutom bowling och bio ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar