tisdag 2 februari 2010

Ja igår när jag och sambon va på teatern så glömde jag min sista kvälls soppa hemma. Så vi traskade in på Coop ipå avenyn och jag köpte mig en ALEVO CHOKLAD. Klar att dricka.
Det va några kalorier mer i den, men det va inte farligt. Men en sådan skulle man kunna ta på
helgen för den smakade mycket chokladigare än de jag käkat tidigare, lite tjockare och godis.
Så känns helgen jobbig igen så går jag och köper en sådan.

min person som köper mina soppor, är sjuk, så jag måste i vilket fall gå ut och köpa mig några fler soppor, alevo, tills hon blir frisk att köpa fler till mig.
Ja...jag är tyvärr inte medlem i xtravaganza...men jag hade varit det om det fanns något billigare alternativ. Jag är student och har inte så mycket pengar....kan inte lägga över 700:- på medlemskap / månad och sedan ytterligare 529:-/vecka. Det funkar inte för min plånbok.
Därför hoppa sjag på att få komma med i deras testgrupp som startar framigenom här...och även om jag lyckats gå ner i vikt så vill jag ha hjälp att lära mig att laga och äta rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar