onsdag 9 september 2009

Keso Grötens betyg

Hahaha nu måste jag skratta. För jag måste ha varit väldigt trött i morses.

Jag gjorde gröten som man skulle, tog keso första och sedan hällde jag i grädde.
Sedan tog jag fram 5 hallon och la uppe på.
Sedan smakade jag, mmm. Det var gott!
Detta kan jag absolut käka till frukost/kvällsmat. Och det kan jag absolut rekomendera.

Det enda är ju att jag glömde micra den. Men den funkar som kall också kan ju jag då meddela.
Heheh. Ska testa varm imorgon!

3 kommentarer:

  1. HAHAHA! Tur att den funkade även kall då så att du inte blev helt avskräckt! :P

    Och var glad att PHP inte var del av din kurs. Me no like. Yet!

    SvaraRadera
  2. HAHA, jag provade också den här imorse.
    Och jag micrade inte heller, JAG KOKADE!!! INTE att rekomendera alltså.. Keson blev som ..smält ost, seg som tuggummi. Men det smakade inte illa, bara skum koncistens...

    SvaraRadera