tisdag 8 september 2009

Bio besök och Keso gröten...

Idag sa jag att jag skulle testa keso/grädde/hallon gröten.
Men jag hann inte komma iväg till affären för att handla förren nu ikväll.
Tyvärr har jag ätit förmycket kolhydrater denna dagen för att äta något mer
så jag väntar tills frukost imorgon!! Ser verkligen fram emot detta.

Jag har käkat choklad på bio besöket idag 70% (4st 10g bitar) så det är därför min kolhydrat nivå har hamnat på 1g förmycket kolhydrater idag. om man räknar med Giviktkolls mätare.
Inte så hemskt farlig måste jag säga. För bredvid mig satt min underbara kille och smaskade godis och jag lyckades hålla mig borta ifrån det!!! jippi!


Jag var och kollade på Inglourious Basterds. Tyckte den va riktigt bra!
Kolla in trailern.

4 kommentarer:

  1. Vad duktig du varit! Jag och sambon har kommit på en strategi för biobesök. Vi äter middag innan (går oftast på den tidiga kvällsvisningen). I alla fall, om man precis ätit brukar man inte vara sugen på godis eller så till bion. Dock brukar vi äta thaimat innan, kanske inte så helt GI vänligt, men bättre än att trycka i sig godis hela filmen...

    SvaraRadera
  2. Hej Rebecka :D kul att du börjat igen! Jag kör GI för fullt, har också gått upp allt för många kilon så nu jävlar ska det gå.

    SvaraRadera
  3. Blir spännande att höra vad du tycker om gröten. Jag ahr ju ingen micro så jag undrar hur den smakar om jag gör den på spisen...

    SvaraRadera
  4. gör den inte på spisen. Anna min vän gjorde det av misstag idag, och hon sa att den var verkligen äcklig då den blev som gegga och gummiacktig.
    Den går att käka kall

    SvaraRadera