måndag 18 januari 2010

Hela min DAG 6-7

igår vaknade jag upp efter festens i lördags ( jag va nykter) åkte upp till Dals Rostock och började filma med Annelie m.m en experimentell film i bruket. Sprang runtomkring i den stora tomma lagerlokalen med papper virrvlandes runt mig. Rätt kul! Men också träning, jag blev helt slut.
Sov över hos henne i ett eget litet rum. Hade två stora dockor som stirrade på mig när jag la mig i sängen, men jag "la" ett täcke så jag slapp se deras ögon som rörde sig. Läskigt. Men jag sov gott.
Men natten gick fort och jag blev väckt med kaffe på sängen av söta Annelie kl 8.
Åkte till bruket igen för att göra lite mer arbete. Sedan åkte jag direkt hem, hämtade mer soppor att äta och drog mig bort till skolan snabbt. För att ha min första lektion för terminen...om designteori. åh..ag längtar verkligen till vårterminen tar slut och man skrivit den där jäkla c-uppstasten...sedan åkte jag till Zentropa för att få utköpt mer soppor. Jag har varit jättesugen på mat under dessa dagar med soppdieten. Åkte med Madeleine och fick mina soppor och skulle precis rusa iväg med bilen för ett sent rep med några...men de ringde och ställde in oga sjukdom....såå tijmat...för vid det här laget va jag helt slut....skittrött.

Medeleine köpte soppor för 3 veckor och hon köpte grönssaksoppor och sparrissoppor till mig blandat med frukiga drinkar. Jag testade min första grönssaksoppa.........
FAAAAN VA GOTT!!!!!!!!
Äntligen något som smakade mat!!!!! jag är lycklig och längtar tills jag får äta mer imorgon.
Så nu ska jag jobba lite till på en Look Book...sedan ska jag lägga mig för jag e skittrött.

På zentropa sa det faktiskt att det syntes i ansiktet på mig att jag gått ned....M gissade på 3 kg kanske. Ja det hade varit skitbra. men jag har bestämt mig för att inte väga mig innan jag har gjort klart denna kuren.
Men jag tror jag kommer gå ned 10-11 kg på dessa veckor ( 4 veckor sammanlagt).
Lets see then....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar